Information och dokumentation för återförsäljare

Skötselråd

malj har liksom porslin en ytterst tät och hård yta. Emaljen tål alla universalrengöringsmedel och kemikalier som används i hushåll. Vid normal rengöring kan du använda neutrala rengöringsmedel och en mjuk trasa eller svamp. Använd inte repande medel eller verktyg. Får du t.ex. nagellack på ytan kan du avlägsna det med aceton.

Emaljerade tvättställ har en stomme av stål som håller rätt hårda slag, men den emaljerade ytan kan spricka om den utsätts för slag. Om en olycka inträffar är det lätt att åtgärda ytskadan med på marknaden förekommande reparationslack.

Ladda gärna ner våra skötselråd och monteringsanvisningar från kolumnen till höger.

Winner

Temals produkter finns också tillgängliga i Winner, ett professionellt verktyg för återförsäljare att designa kök- och badrumsinredningar. Läs mer mer om Winner på compusoftgroup.se.

Kontakta oss

Har du köpt en produkt från Temal ska du första hand kontakta någon av våra återförsäljare som du hittar HÄR.
Är du återförsäljare till Temal eller projektkund, kontakta någon as våra ÅF- och projektsäljare alt. vår kundtjänst.
Har du andra frågor, mejla oss gärna.

FÖRSÄLJNING

ANDERS NORDSTRÖM

Försäljning ÅF och Projekt
Östra och södra Sverige

mobil 0730 67 89 73
anders.nordstrom@temal.se

TOBIAS LINDBERG

Försäljning ÅF och Projekt
Västra och södra Sverige

Mobil 0730 21 04 31
tobias.lindberg@temal.se

STOCKHOLM

Kontor och showroom
Temal Oy at Victrix

Ranhammarsvägen 20 E
168 67 Bromma

KUNDTJÄNST

LINDA RINNE

Kundtjänst
och ordermottagning

telefon 00358 10 217 2315
order@temal.se

FÖRETAGSLEDNING

NIKLAS ESTLANDER

Vice verkställande direktör
Ansvarig Skandinavien

mobil 0725 21 38 25
niklas.estlander@temal.se

NINA ZISCHKA

Verkställande direktör
Ansvarig marknad & produktutveckling

telefon +358 10 217 2300
nina.zischka@temal.fi

HARRI HÖGLUND

Vice verkställande direktör
Ansvarig ekonomi

telefon +358 10 217 2300
harri.hoglund@temal.fi